7 תשובות
חח אמאא פשוט תתנהגו כאילו כלום לא קרה שיהיה פחות מביך
כל עוד לא ראית כלום הכל בסדר
יש לו גדול?
אנונימי
אני עושכ את זה לאבא שלי מלא
אבל אני לא רואה כלום אז לא מפריע וגם אם כן תמיד תזכרי שזה אסץבא שלך והוא ראה את שלך הרבה יותר פעמים
שטויות, זה אבא שלך. באמת שזה בקטנה. לפחות זה לא קרה עם הקראש, או עם אחד המורים. זה *באמת* היה יכול להיות פדיחה.
חחח אז מה, כמה דקות וזה עובר
כרגיל חח בקטנה