4 תשובות
בלאכול, אני ממש טובה בזה
^צודק אבל הרוב פה בני 18- ואנחנו עוד לא בשלים
אני עובדת בלעשות מטלות בבית אבל אם להורים שלי הייתה אפשרות הם היו מפטרים אותי
אני עובדת בלעשות מטלות בבית אבל אם להורים שלי הייתה אפשרות הם היו מפטרים אותי
חבל לעבוד אצל אחרים...
עדיף להיות עצמאי..........
עם שותף... שאם אתה חולה הוא עושה את העבודה ........
וכך אתה...
משלימים אחד את השני...
עדיף להיות עצמאי..........
עם שותף... שאם אתה חולה הוא עושה את העבודה ........
וכך אתה...
משלימים אחד את השני...
בלישון כל היום
באותו הנושא: