5 תשובות
תבלי כמה שאפשר מחוץ לבית, עוד מעט זה יהיה בלתי אפשרי
"אל תוותרי
את יכולה עוד קצת אני מאמינה בך
אני גאה בך מאוד"
תנצלי כל הזדמנות בהווה כי בעתיד יהיה לך קשה להתמודד עם כל החרא שמסביבך.
יהיה בסדר :)
אנונימי
אל תפחד לעשות את הדברים שאתה מפחד כך את עצמך ביידים ותעשה מה שבא לך