9 תשובות
פשוט לא לוותר
לא לוותר. היה לי תקופה שנתקעתי על שירים וממש התאכזבתי ואז השקעתי ועכשיו אני מנגנת כל הזמן זה ממש כיף
שואל השאלה:
איזה שירים את מנגנת ?
אני לא מכירה הרבה שירים בעברית :( אבל תחפשי בגוגל
שואל השאלה:
בידיוק השיר שאני מכירה מחכה !!!
אני התחלתי עם belleyche של בילי אייליש, האקורדים ממש פשוטים, הפריטה המקורית קצת מסובכת אז פשוט תפרטי פריטה פשוטה
גם perfect של אד שירן ממש טוב למתחילים
התחלתי ללמוד את מחכה של עידן חביב דווקא אחלה ולא כזה קשה תנסי
שואל השאלה:
אני מכירה יחסית הרבה אקורדים אבל חשבתי להתחיל עם שיער בעברית
את מכירה אקורדים בסיסיים?
התחלתי להתקדם בwish you were here. זה קל וזה ממש יפה
יש גם את man on the moon