5 תשובות
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט
גם כשאני עושה את זה זה חד כיווני וזה אף פעם לא נמשך
אני תמיד מתחילה שיחות גם עם סתם זרים וברגע זה מאוד כיף ומרגיש טוב אבל זה אף פעם לא נמשך
אולי פשוט נועדתי להיות כזו?
אנונימית
אני מאמינה שזאת תקופה שתעבור ... אני גם במצב שלך כרגע ואם באלך לדבר אני פה❤
אז תנסי להתחיל שיחות עם אנשים ולהכיר חברים
תתחילי מחדש
תמצאי תחביבים חדשים, תתחילי לעשות ספורט כלשהוא, לכי למסגרות חדשות...
פשוט תתחילי דף חלק.
וגם אם בהתחלה את קצת מכריחה את עצמך לאט לאט זה יעבור ואת לא תצטערי על זה
שואל השאלה:
אני בן אדם אופטימי ושמח אבל זה מדכא שבסופו של יום אין לי חוויות וסיפורים
אנונימית