18 תשובות
אולי
לא כי אני בצבא אהיה חח
כן
יש בגרויות אני חייבת
אני לפחות בימים הראשונים אגיע
כן
גם שנה אחרונה:(
ברורר
אני כבר רוצה לחזורר
חולה על הביתספר שלעי
תלוי איך המצב יהיה , אבל אם באמת ירגע והכל יהיה הרבה יותר טוב אז ברור שאני אחזור אבל עדיין עם מסיכות ולשמור על הגיינה כי לפחות השנה שנתיים(ואפילו יותר) הקרובות העולם לא יחזור להיות לאיך שהוא היה פעם , אבל אם הכל יהיה טוב כן אני אחזור גם התגעגעתי ברמות לחברים וחברות שלי , וגם שנה הבאה אני עולה לתיכון וזה מתחיל להיות יותר הבסיס של הכל .
לא יודעת מקווה שכן זה תלוי אם ההורים שלי יסכימו לי או לא
כן כי זאת שנה אחרונה שלי (אני מתרגשת להגיד את זה) ויש בגרויות (אחרונותת).
^מסכימהה
כן ברור
כן אין לי ברירה אני אהיה ב יא
כן.... כיתה יא אני חייבץ