5 תשובות
ב5 יחידות
שואל השאלה:
תודהה
את הכוכבית עושים בחמש יחידות או שגם ארבע עושים אותם?
תודהה
את הכוכבית עושים בחמש יחידות או שגם ארבע עושים אותם?
מי שסיים תיכון כבר לא זוכר את זה פחחחnח
שואל השאלה:
נחמד
תודה
נחמד
תודה
שואל השאלה:
ומתי לומדים נגזרות?
ומתי לומדים נגזרות?
באותו הנושא: