5 תשובות
מקווה שתהני מחודש הקצר הזה :)
כן אה גם אני עולה ליב ורק עכשיו חופש סוף כל סוף
כן כן כן גם אני איזה התרגשות וחודש זה הרבה תשמחי
כן זה הזוי וקצת מבאס אבל לא נורא בואי תעזרי לי ונסתכל על הצד החיובי חודש שלם של חופש לעצמך (: מ ע כ ש י ו
אבל לפחות סיימת עם זה
ונשאר רק י"ב
ונשאר רק י"ב
באותו הנושא: