6 תשובות
יש כאלה ששמים להם גשר רק על צד אחד
אתה יכול להתקשר ולשאול
שואל השאלה:
אני שם בשני הצדדים פשוט לבנתיים שמו לי רק למעלה אני מדבר על הגומיות
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתכוון לגומיות הקטנות האלה שתופסות נראלי את החוט אין לי אותם
אנונימי
יכול להיות שהגשר שלך הוא בשיטת דיימון שהיא ללא גומיות.

http://www.drdayan.net/ortho_damon.html
שואל השאלה:
שלי נראים כמו הרגילים ככה בדיוק רק בלי גומיה...
מוזר
אנונימי
אם אתה צריך אז ישימו לך אחרי שהגשר למטה יורכב לך כי כרגע אין לאן לחבר את הגומיות.