8 תשובות
לא, עכשיו הכל נהיה יותר קשה, להתגייס לצבא, להתחיל את החיים; אני מפחדת רצח
כן אבל הרבה לחץ מהעתיד הייתי מעדיף להישאר ילד, עוד שנה להיות בטוח בעצמי ובמקום שלי
כן,יהיה חסר לי החברים והמורים וכל השגרה הזאת של הלימודים. במיוחד שסיימנו את השנה בלי נשף ובלי אפטר בגלל הקורונה,מצב מסריח
אני מאוד
כן ולא.
מצד אחד אני ממש סבבה עם זה שסיימתי ושהשיט הזה מאחוריי, מצד שני אני לא בדיוק יודעת מה מצפה לי בשנים הקרובות..
Q_e
מצד אחד כן, אבל יהיו חסרים לי חלק מהחברים והמורים. מצד שני לא, כי אני מתחיל ללמוד לפסיכומטרי וחוזר לשפר שלוש בגרויות לפני צה"ל, ככה שלא סיימתי
הקלה, ביאוס, עצב, בלבול, החמצה, חשש ותקווה בעיקר
לגמרי. מאסתי בבית ספר ובמערכת החינוך מתחילת כיתה י' בערך ורק חיכיתי ליום הזה.
במקום לבהות מהחלון ולחשוב על מקום אחר ולקבל את זה שזה לא אפשרי כרגע, אוכל להיות בו.
אני גם יודעת שיהיו המון דברים שאתגעגע אליהם, בעיקר אנשים ואווירה.