3 תשובות
שואל השאלה:
מצאתי איפה זה
אמרו שמקבלים ב1.7 תודה בכל זאת
אנונימית
שואל השאלה:
טופס? איפה
אנונימית
לפי מה שהבנתי כאלה שלא נשואים צריכים ללכת למלא טופס או משהו כזה, לאלה עם משפחות וכאלה מקבלים אוטומטית
אנונימית