10 תשובות
רזה
רזה
רזה
רזה
בעיקרון את אמורה לשקול 64 (( לפי מה שרופאים אמרו ) אז כן את יחסית רזה
רזה
שואל השאלה:
מה אתם אומרים לעשות דיאטה ?
כי אני לא שלמה עם המשקל שלי...
מה אתם אומרים לעשות דיאטה ?
כי אני לא שלמה עם המשקל שלי...
אנונימית
לאלאלא אל תעשי דיאטה!! את רזה. את סתם תזיקי לעצמך
אני לא חושבת שאת צריכה דיאטה את ממש רזה, אבל אם את נורא רוצה אז הייתי ממליצה לך להתייעץ קודם עם מישהו מבוגר כי בתכלס את באמת לא צריכה בכלל
את רזהה
באותו הנושא: