3 תשובות
אני חושבת שאת צריכה לשקול את זה שוב.. צודקת שהוא לא היה בסדר שהוא סיפר, אבל בסופו של דבר הוא עשה את זה ממטרה טובה ושהיה לו אכפת ממך
את צודקת ממש הכעס שלך לגיטימי הוא יצא לא בסדר.. לפי דעתי היית קצת פזיזה ואולי היית צריכה קצת להירגע ולחשוב על זה שוב אבל אם נפרדת ממנו כנראה שזה הדבר הנכון עבורך לעשות וכנראה שעשית בחירה נכונה וטןבה אחרת לא היית נפרדת ממנו
תקשיבי לא נראה לי שהוא עשה לך בכוונה, אלא רק במטרה של חעזור לך
אני חושבת שכדאי לך לדבר איתו שוב ולהבהיר לו שפעם הבאה לפני שהוא מספר דברים שישאל אותך
אני חושבת שכדאי לך לדבר איתו שוב ולהבהיר לו שפעם הבאה לפני שהוא מספר דברים שישאל אותך
באותו הנושא: