התחברות
הרשמה
זה הגיוני שהמעסיק רוצה לשלם רק דרך ביט את המשכורת?
28 ביולי 2020, 16:22
דיני עבודה
חוקים
תשובה אחת
למה לא?
אנונימי
באותו הנושא:
רשום בתנך שהמעסיק חייב לשלם שכר לעובד
אם אני התפטרתי ממקום עבודה המעסיקים עדיין חייבים לשלם לי?
מותר למעסיק לעשות לי הפסקה כמה זמן שהוא רוצה ולא לשלם עליה?
זה בסדר אם המעסיק שלי מעדיף לשלם לי בסוף חודש במזומן (או צ'ק)?
אם אני מתפטרת ממקום העבודה, המעסיק עדיין חייב לשלם לי פיצויים?
הגיוני שאני בת 15 והדבקין שהכי מעסיקים אותי זה , בגדים,מראה ופרסום?
אם יש לי תואר אקדמאי אז המעסיק מחוייב לשלם לי יותר?
אם אני גר במרחק 20 דקות במכונית ממקום העבודה שלי, המעסיק חייב לשלם לי נסיעות?
המעסיק אמור לשלם לי על הזמן של ההפסקה?
נגיד ואני עובדת מחוץ לעיר שלי המעסיק מחוייב לשלם לי על נסיעות?
שאלה מפגרת כשאני יוצא לחל"ת, זה אומר שהמעסיק לא משלם יותר ?