3 תשובות
כן למה לא
כן יש לי שיעור מחר בצהריים
הם עובדים מ7 בבוקר עד 7 בערב
אבל עדיף לפני נניח ב4 להתקשר אליהם.
אבל עדיף לפני נניח ב4 להתקשר אליהם.
באותו הנושא: