11 תשובות
תהיו שלישייה כמו שוקולד מנטה מסטיק
למה לבחור תגידי שאת לא מתכוונת לבחור ושיתמודדו
אויש זה קשה חחח ככה או ככה אחת תצא נעלבת אין ממש מה לעשות הייתי אומרת לך לנסות לחבר בינהן ואפילו ששתיהן ישבו ביחד ואת תשבי ליד חברה טובה שלך וכזה
שואל השאלה:
אנחנו חברות שנים לא ילך ממש לחבר
שואל השאלה:
אבל בסופו של דבר אני צריכה לבחור
חח תבחרי מישהו אחר
תבחרי במי שאת מרגישה שהיא יותר אמיתית אבל קחי בחשבון שהשמיע תפגע ממש
שואל השאלה:
אוף זה מבאס
תקשיבי,את צריכה לקחת את שניהם לשיחה ולהסביר להם ככה, "תקשיבו לי רגע,ותביאו לי לדבר עד הסוף. אני אוהבת את שניכם באמת,אבל אתם מביאות לי לבחור בין שניכם?!,זה נראה לכם נורמאלי?,גם ניהיה באותה כיתה,אני לא מתכוונת לבחור ליד מי לשבת,כי פשוט לא. בסופו של דבר מישהי פה תפגע. ואני ממש לא מעוניינת לפגוע באף אחת ממכם,אז או שתנסו להסתדר,או שאני לא יודעת מה,כי בתור חברות שלי אתם לא אמורות לתת לי בחירה במי לבחור,אני אוהבת את שניכם!,ואתם חשובות לי מאוד,אבל עד לכאן,יש מבין?". *עשיתי כל כך הרבה סימני שאלה וקריאה כדי להדגיש סבבה?* וזה יצא טיפה עצבני נראלי,אבל זה לגמרי כדי שהם יבינו...מקווה שעזרתי בהצלחה❤
שואל השאלה:
אוי זה פשוט מושלם מושלם מושלם ^