9 תשובות
כן לגמרי
כן אבל ממש
היא מקבלת יותר מדיי.
אוברייטד.
לא אהבתי, ולא התחברתי.
אוברייטד.
לא אהבתי, ולא התחברתי.
אוברייטד בטירוף יש סדרות הרבה יותר טובות בטירוף
זה בגלל שיש שם "חתיכים" ורוב הצופים של זה זה ילדות בנות 10-13
זה בגלל שיש שם "חתיכים" ורוב הצופים של זה זה ילדות בנות 10-13
אוברטייד כל כך.
ילדות מתלהבות מהסדרה הזאת כאילו זאת הסדרה הכי טובה שיש כשיש סדרות שהן אנדרייטד והן הרבה יותר טובות.
ילדות מתלהבות מהסדרה הזאת כאילו זאת הסדרה הכי טובה שיש כשיש סדרות שהן אנדרייטד והן הרבה יותר טובות.
אוברייטד
אני אישית רואה אותה לא עפה עליה היא נחמדה מינוס היא אוברייטד לגמרי ובקשר למישהי שאמרה שאנשים רואים את זה רק בגלל שיש שם חתיכים אז לא אף אחד שם לא חתיך וזה סתם כי אין לי סדרות לראות כי סיימתי הכל
אנונימית
מאוד אוברייטד
אוברייטד.
מתלהבים ממנה רק בגלל איאן (דיימון) ופול (סטפן)
ראיתי הכל ולא ממש אהבתי ומחשיבים את זה לסדרה הכי טובה שיש הרבה יותר טובות.
מתלהבים ממנה רק בגלל איאן (דיימון) ופול (סטפן)
ראיתי הכל ולא ממש אהבתי ומחשיבים את זה לסדרה הכי טובה שיש הרבה יותר טובות.