4 תשובות
בפלסטין
מה בכלל
אוקי כאילו מה
בני אדם זה לא מוצר שאת מוצאת בסופר עם המלצה
יהיה לך כיף להסתובב עם אנשים שאת אוהבת. אולי אחרים מתחברים לאדם מסויים ואת לא.
ומה זה ידידים חתיכים כאילו לא מבינה את הטרנד הזה של לרצות ידידם בנים. מה זה משנה המגדר שלהם? יש לי ידידים מאוד טובים ולגמרי לא אכפת אם הם בנים או בנות
בני אדם זה לא מוצר שאת מוצאת בסופר עם המלצה
יהיה לך כיף להסתובב עם אנשים שאת אוהבת. אולי אחרים מתחברים לאדם מסויים ואת לא.
ומה זה ידידים חתיכים כאילו לא מבינה את הטרנד הזה של לרצות ידידם בנים. מה זה משנה המגדר שלהם? יש לי ידידים מאוד טובים ולגמרי לא אכפת אם הם בנים או בנות
בסנטר
אנונימית
באותו הנושא: