התחברות
הרשמה
למה מלא מהאנשים פה עושים פתאום "שמחתי לעזור, *והשם שלהם*????
זה סתם חרוש ומוזר...ואגב, תתקנו אותי בבקשה אם אני טועה - אבל זה לא לדון על משתמשים, כי לא אמרתי מישהו ספציפי...ניראלי
בכל מקרה תודה לעונים :)
29 ביולי 2020, 16:08
משתמשים
פרחים בסטיפס
פרופיל סטיפס
למה
דיכאון
3 תשובות
זה רק יולו
NEVELA
תשאלי את רחל הירוקה
t
the future MILF
כי הם בני 14 קרינג'יים
E
EdgeLord
באותו הנושא:
מה אתם עושים בערב שמחת תורה?
אפשר בבקשה להבין למה חלק מהאנשים כאן ציניים או עושים צחוק משאלות שיכולות להיות אפילו רציניות ?
דבר ראשון- שנה אזרחית חדשה שמחה למי שחוגג, דבר שני- מה אתם עושים היום?
כשאתם עצובים או בבאסה מה אתם עושים כדי לקבל אנרגיות שמחות יותר?
מה הייתם עושים אם המנהלת בית ספר הייתה בכיתה שלכם והייתה מאוד שמחה שאיחרתם לשיעור ?
אם אני נגיד בדיכאון ואתחיל לקחת את הכדור ציפרלקס אז מה פתאום אהיה שמחה?
מה עושים במצב שעייפים כבר מלהתאכזב מהאנשים שאתה אוהב?
מה הייתם עושים אם חברה שלכם הייתה כל יום שמחה ואז פתאום בבום עצובה כי היא פתאום חושבת שמשהו בפנים שלה לא יפה וזה ככה..
גם אתם מהאנשים שיכולים לשבת וללמוד למבחן אבל לא עושים זאת?
רק לי נמאס מהאנשים שאומרים שאנחנו עושים לחיות שואה?
לפני כמה דקות בכיתי ממש והוא התקשר אליי ופתאום נהייתי שמחה, אני מאוהבת?