10 תשובות
לא היה אכפת לי
ראיתי כבר וזה היה נחמד למצוא מישהו שמכירים
הייתי מופתעת האמת
רחל הירוקה הייתה פה
רחל הירוקה הייתה פה
כנל חחחח
והייתי מופתעת מאוד.
והייתי מופתעת מאוד.
פדיחה
שואל השאלה:
אז נראלכם שסבבה אם אני אשים או שמביך?
אז נראלכם שסבבה אם אני אשים או שמביך?
אנונימית
לא הייתי שם
מעדיף שאנשים לא יקראו תשובות שלי
(התמונה שלי לא כל כך ברורה)
מעדיף שאנשים לא יקראו תשובות שלי
(התמונה שלי לא כל כך ברורה)
ראיתי כבר כמה פעמים ולא כזה משנה לי...
חחחלחחחלחחחלחחח הייתי בורחת
נשבעת אני לא ילדה כזאת של דברים כאלה ואני משחקת אותה פה מטומטמת רצח
נשבעת אני לא ילדה כזאת של דברים כאלה ואני משחקת אותה פה מטומטמת רצח
מביךך
באותו הנושא: