6 תשובות
כן ולא שילמתי מכס למזלי!
זה עניין של מזל יכול להיות שתפלי על המכס יכול להיות שלא
כן כמה פעמים אף פעם לא שילמתי מכס
שואל השאלה:
רגע חשבתי שתמיד משלמים מכס, איך זה עובד?
אנונימית
זה פשוט עניין של מזל את יכולה להזמין גם במלאא כסף ולא תצטרכי לשלם הכל עניין של מזל
כן ולא שילמתי זה הזמנה ראשונה שלי