2 תשובות
פשוט תוציאי את עצמך מהסיטואציה
כאילו קודם כל את לא צריכה להיות מישהי מהצד בשביל מישהו, תמצאי מישהו שיאהב אותך ושאת תהיי היחידה שלו (אלא אם את בקטע של פוליאמוריה שזה מגניב גם)
אבל תנסי כל פעם שאת רוצה לשלוח לו הודעה לחשוב מה זה יעשה אחר כך לאשתו, תשימי את עצמך בנעליים שלה רגע, היא תהיה כל כך מרוסקת מזה
אני חושבת שכל עוד היא בתמונה את צריכה פשוט לעבור הלאה בשבילך ובשבילה
להבין שאם הוא בוגד באישתו הוא היה בוגד גם בך