9 תשובות
עשיתי מתמטיקה, אנגלית, לשון, תנך, ומשפטים שזו המגמה שלי,(והיסטוריה ספרות ותושבע עשיתי פנימי)
יב.
תנך עשיתי בחורף, אזרחות וספרות היו בגרויות פנימיות.
תנך עשיתי בחורף, אזרחות וספרות היו בגרויות פנימיות.
אנונימית
עשיתי מתמטיקה, אנגלית, היסטוריה, ביולוגיה ולשון (פיזיקה ואזרחות עשיתי פנימי) - כיתה יא
היסטוריה פיזיקה מתמטיקה אנגלית (אחד פנימי אחד חיצוני) ספרות ולשון
אף מקצוע
אנונימי
לשון היסטוריה ספרות מתמטיקה אנגלית
פנימי תנך ו2 מגמות
פנימי תנך ו2 מגמות
אנונימית איך עשית ככ הרבה? בגלל הקורונה היה אפשר לגשת 5
אנונימית
שואל השאלה:
כיתה יא או יב?
כיתה יא או יב?
אנונימי
אזרחות,ספרות , מתמטיקה, אנגלית, תנך, ספורט, תושבע
אנונימית
באותו הנושא: