7 תשובות
עוברים לאוסטרליה ואז לישראל כל חצי שנה
אנונימית
יכול להיות שזה קשור לזה שבחורף יש סוודרים ובגדים ארוכים כזה?
כאילו אצלי זה ככה
הלחות של הקיץ גורמת לשיער להראות פחות טוב וגם מזיעים וזה גורם לתחושה לא נעימה
כי בקיץ חושפים יותר את הגוף
שואל השאלה:
לא יודעת אני נראית טוב בגוף גם בקיץ או שבאמת פשוט מאוד מחמיא לי סוודרים, גם הפנים שלי בכללי נראות הרבה יותר טוב בחורף..
שואל השאלה:
אופ מה עושים
בול אני
אנונימית