28 תשובות
צודקת.
חחח זה קרה מלאא פעמים
כן. אבל זה עיניין של טעם
כן, זה די מתנשא
זה נכון אבל.... לפחות על השירים בעברית. כל אחד חושב שהוא זמר פתאום
שואל השאלה:
זה באמת מתנשא
זה באמת מתנשא
אנונימית
כרגע המוזיקה שנחשבת מיינסטרים היא פשוט בלי שום כישרון מוזיקלי ועם אוטוטיון שיכול לגרום לכלב שלי להיות ביונסה אז לומר שפעם היו שירים טובים זה נכון כי גם היה להם תוכן ומשמעות
שואל השאלה:
אבל היום יש מוזיקה גם מחוץ למיינסטרים וזה לא כמו פעם שיכולת לשמוע רק מה שמשמיעים ברדיו ולא היה לך הזדמנות להיחשף לדברים אחרים.
היום לאנשים יש את היכולת להיחשף למוזיקה מכל העולם, אז על מה הם מתלוננים?
ולא אמרתי שפעם לא הייתה מוזיקה טובה.
אבל היום יש מוזיקה גם מחוץ למיינסטרים וזה לא כמו פעם שיכולת לשמוע רק מה שמשמיעים ברדיו ולא היה לך הזדמנות להיחשף לדברים אחרים.
היום לאנשים יש את היכולת להיחשף למוזיקה מכל העולם, אז על מה הם מתלוננים?
ולא אמרתי שפעם לא הייתה מוזיקה טובה.
אנונימית
הם מתלוננים שרוב המוזיקה היא זולה וחסרת כישרון והמעט שכן טוב לא מקבל מספיק חשיפה
שואל השאלה:
כי זה נכון, אבל יש כאלה שמכלילים את כל המוזיקה.
יש גם אמנים שלא מחפשים פרסום או חשיפה ויוצרים מוזיקה בשביל ליצור מוזיקה, לדעתי הכי כיף להיתקל בכאלה. הרבה פעמים כשמנסים להגיע למיינסטרים, לקהל יעד גדול, זה יוצר מצב שבו המוזיקה נהיית יותר זולה כדי להתאים לקהל רחב של אנשים. כמובן שיש מקרים שזה לא ככה, אבל זה מה שקורה בדרך כלל.
כי זה נכון, אבל יש כאלה שמכלילים את כל המוזיקה.
יש גם אמנים שלא מחפשים פרסום או חשיפה ויוצרים מוזיקה בשביל ליצור מוזיקה, לדעתי הכי כיף להיתקל בכאלה. הרבה פעמים כשמנסים להגיע למיינסטרים, לקהל יעד גדול, זה יוצר מצב שבו המוזיקה נהיית יותר זולה כדי להתאים לקהל רחב של אנשים. כמובן שיש מקרים שזה לא ככה, אבל זה מה שקורה בדרך כלל.
אנונימית
מסכים איתך יש אפילו חובבנים שמייצרים אחלה מוזיקה וכיף להיחשף
יש מוזיקה טובה אבל לא טובה כמו פעם.. (טןבה מאוד עדיין אבל אין השוואה לפעם)
כיום זה פשוט יותר מודרני והמון חושבים רק על פירסום קללות וכסף..
כיום זה פשוט יותר מודרני והמון חושבים רק על פירסום קללות וכסף..
האמת היא שיש המון שיט ניסיוני מבחינת מוזיקה בעשור האחרון ויש דברים שתאמינו לי פי אלף יותר יצירתיים ממה שהיה לפני 40 50 שנה
אה ויש מלא מוזיקה עם משמעות במיינסטרים
radiohead דיי מיינסטרים ויש להם שיט טוב בעל משמעות לדוגמא.
אנשים שחושבים שכל מה שהולך בדור הזה מבחינת מוזיקה זה 6ix9ine מביא 6 בחורות לעשות טווארק על המוזיקה המשעממת שלו (לדעתי) פשוט טועה קשות
אה ויש מלא מוזיקה עם משמעות במיינסטרים
radiohead דיי מיינסטרים ויש להם שיט טוב בעל משמעות לדוגמא.
אנשים שחושבים שכל מה שהולך בדור הזה מבחינת מוזיקה זה 6ix9ine מביא 6 בחורות לעשות טווארק על המוזיקה המשעממת שלו (לדעתי) פשוט טועה קשות
ויש גם מלא דברים חדשים במיינסטרים שהם טובים ויצירתיים להגיד שזה דור רע למוזיקה זה פשוט לקצר אופקים ולהסתכל פשוט על ה4 אומנים הכי פופולרים כרגע ולהגיד שזה מוזיקה של דור שלם
radiohead לא מיינסטרים בשיט
radiohead לא מיינסטרים בשיט
טוב הם לא בדיוק מוזיקת רדיו אבל הם דיי מיינסטרים בשביל מה שהם
כן אם יוצאים מהמיינסטרים יש דברים מעולים.
ומי שכתב שהיום יותר יצרתי, לא. פשוט לא.
עדיין פעם היה יותר מוזיקה טובה, לא בהכרח יותר טובה פשוט היה יותר ממנה.
ומי שכתב שהיום יותר יצרתי, לא. פשוט לא.
עדיין פעם היה יותר מוזיקה טובה, לא בהכרח יותר טובה פשוט היה יותר ממנה.
תקשיב מה שאתה ועוד הרבה אנשים לא מבינים זה שהסאונד הזה ה"ישן" לא נעלם, פשוט יש הרבה להקות ואמנים שלקחו את הסאונד הזה ולקחו ממנו מלא השראה ואפילו שיפרו אותו. מוזיקה לא הולכת אחורה מבחינה אבולוציונית היא רק משתפרת ואם אתה לא מסוגל לראות את זה אתה לא פוקח את העיניים מספיק ידידי יש הרבה מוזיקה שאתה מפספס
כמו?
יכול להיות שההגדרה שלנו למוזיקה טובה שונה.
מוזיקה טובה היא לדעתי מוזיקה שהאומנים חיברו בעצמם והפיקו אותה בעצמם. זו מוזיקה שחידשה משהו.
מוזיקה לא טובה לדעתי היא מוזיקה ממוסחרת שכל המטרה שלה היא להרוויח כסף ואין שום דבר מאחוריה.
לצערנו היום יש פחות ופחות מוזיקה כזו.
יכול להיות שההגדרה שלנו למוזיקה טובה שונה.
מוזיקה טובה היא לדעתי מוזיקה שהאומנים חיברו בעצמם והפיקו אותה בעצמם. זו מוזיקה שחידשה משהו.
מוזיקה לא טובה לדעתי היא מוזיקה ממוסחרת שכל המטרה שלה היא להרוויח כסף ואין שום דבר מאחוריה.
לצערנו היום יש פחות ופחות מוזיקה כזו.
אין לך מושג כמה מוזיקה כזאת יש, האמת שיותר מפעם, כי פעם לחבר מוזיקה ולהפיק לקח מלא כסף וזמן ובעידן האינטרנט כל אחד יכול לעשות את זה. מה שאומר שיש אפילו יותר אנשים שעושים מוזיקה טובה לפי ההגדרה שלך.
ואם אתה חושב שהכל ממוסחר כנראה שאתה פשוט לא מכיר מספיק מוזיקה
ואם אתה חושב שהכל ממוסחר כנראה שאתה פשוט לא מכיר מספיק מוזיקה
שואל השאלה:
מסכימה.
זה לא הוגן לשפוט על סמך שירים מעטים, חוץ מזה היום יש הרבה דרכים להגיע לקהל, זה לא כמו בעבר שהיית צריך לצנזר מילים מסוימות ולהיצמד לנוסחה שתהיה פופולרית ברדיו ואם לא אז לא היו יודעים על קיומך.
מסכימה.
זה לא הוגן לשפוט על סמך שירים מעטים, חוץ מזה היום יש הרבה דרכים להגיע לקהל, זה לא כמו בעבר שהיית צריך לצנזר מילים מסוימות ולהיצמד לנוסחה שתהיה פופולרית ברדיו ואם לא אז לא היו יודעים על קיומך.
אנונימית
תודה לך
ממש לא אומר שהכל ממוסחר.
במיינסטרים לצערנו רוב המוזיקה ממוסחרת וזה מה שמעציב אותי.
אולי זה נכון אבל המוזיקה הטובה נדחקת לשוליים.
חוץ מזה, מה זאת אומרת לצנזר מילים מסוימות? יש כל מיני דוגמאות של אומנים שקמו ואמרו דברים שאף אחד לא העז לומר לפניהם.
במיינסטרים לצערנו רוב המוזיקה ממוסחרת וזה מה שמעציב אותי.
אולי זה נכון אבל המוזיקה הטובה נדחקת לשוליים.
חוץ מזה, מה זאת אומרת לצנזר מילים מסוימות? יש כל מיני דוגמאות של אומנים שקמו ואמרו דברים שאף אחד לא העז לומר לפניהם.
שואל השאלה:
הכוונה לקללות או שירים בעלי תוכן יותר מדי מיני, כמובן שבשלב מסוים זה כבר לא היה ככה, אבל בהרבה שירים הזמרים היו צריכים לשיר ברמזים לא כמו היום שהכל פתוח וחופשי.
תמיד המוזיקה בשוליים הייתה טובה יותר. ההבדל העיקרי הוא שחוץ מליצור שירים קליטים/ להופיע בתכנית טלוויזיה או להגיע לרדיו-לא היו לך דרכי חשיפה. אם להקה רצתה ליצור אלבום בעל אמירה אמנותית ובאותו זמן עדיין להיות מצליחה, היו צריכים לחכות כמה שנים.
הביטלס זו דוגמה ממש טובה, אם היו מוציאים שיר כמו strawberry fields forever בתחילת הקריירה הוא היה מצליח? או שהם היו יכולים לקחת סיכון כשהמדיה כבר הפכה אותם לכוכבים שכל מה שהם יוצרים זו יצירת מופת? אפילו שירים כמו norewgian wood הם לא חומר קשה לעיכול לקהל המאזינים הממוצע. היום לא צריך את כל הדברים האלה, לא צריך שהשירים שלך יתקבלו בציבור או ברדיו, כבר אין את המחסומים האלה.
הכוונה לקללות או שירים בעלי תוכן יותר מדי מיני, כמובן שבשלב מסוים זה כבר לא היה ככה, אבל בהרבה שירים הזמרים היו צריכים לשיר ברמזים לא כמו היום שהכל פתוח וחופשי.
תמיד המוזיקה בשוליים הייתה טובה יותר. ההבדל העיקרי הוא שחוץ מליצור שירים קליטים/ להופיע בתכנית טלוויזיה או להגיע לרדיו-לא היו לך דרכי חשיפה. אם להקה רצתה ליצור אלבום בעל אמירה אמנותית ובאותו זמן עדיין להיות מצליחה, היו צריכים לחכות כמה שנים.
הביטלס זו דוגמה ממש טובה, אם היו מוציאים שיר כמו strawberry fields forever בתחילת הקריירה הוא היה מצליח? או שהם היו יכולים לקחת סיכון כשהמדיה כבר הפכה אותם לכוכבים שכל מה שהם יוצרים זו יצירת מופת? אפילו שירים כמו norewgian wood הם לא חומר קשה לעיכול לקהל המאזינים הממוצע. היום לא צריך את כל הדברים האלה, לא צריך שהשירים שלך יתקבלו בציבור או ברדיו, כבר אין את המחסומים האלה.
אנונימית
אני לא מסכים איתך.
רוצה שאמצא שירים בעלי אופי מיני או קללות מלפני 40 שנה?
לא חסר.
וזה לא בהכרח דבר טוב
רוצה שאמצא שירים בעלי אופי מיני או קללות מלפני 40 שנה?
לא חסר.
וזה לא בהכרח דבר טוב
שואל השאלה:
יש מלא שירים בעלי אופן מיני וקללות, אבל זה לא היה כמו היום ואני לא אומרת שזה טוב. אני אומרת שהיום יש יותר חופשיות במוזיקה, בהכל.
יש מלא שירים בעלי אופן מיני וקללות, אבל זה לא היה כמו היום ואני לא אומרת שזה טוב. אני אומרת שהיום יש יותר חופשיות במוזיקה, בהכל.
אנונימית
חופשיות נותנת חופש יצירתי יותר גדול ברגע שיש מחסומים מסויימים זה מגביל עד כמה אתה יכול להיות יצירתי לא משנה מה הם
באותו הנושא: