11 תשובות
אני הכי אוהבת את ג'יסו ורוזה, מדהימות בעיניי, יש לשתיהן אופי כובש.
אני גם אוהב את ליסה נורא, מצחיקה וחמודה.
הכי פחות אני מתחברת לג'ני, אני מכירה אותן שלוש שנים, אף פעם לא אהבתי אותה במיוחד, יש כל מיני סיבות גם שגרמו לי לא לאהוב אותה כל כך. אני הכי מכבדת אותה אבל פחות מתחברת לאופי שלה
שואל השאלה:
יש מצב את כותבת את הסיבות? חלק מהן?
אנונימית
1. ג'ני תמיד הייתה נראת לי ביצ' כזאת, לא נחמדה במיוחד.
2. היה איזה מקרה אחד בהופעה שהן עברו בין המעריצים והייתה מישהי אחת שרצתה שג'ני תצלם את עצמה בטלפון שלה וכשג'ני ראתה שזה אייפון היא פשוט זרקה לעבר המעריצה את הטלפון והמשיכה למעריצים אחרים. היא עשתה את זה בגלל כנראה חוזה שהיה להם עם גלאקסי או משהו אבל לדעתי היא יכלה להביא לה את זה מסודר ולהגיד לה סליחה וכו.
ngl את התחת בתמונה
אני הכי אוהבת את רוזה, היא ווקליסטית פשוט מדהימה.
אני הכי פחות מתחברת לג'ני נראה לי כי גם לי היא נראת כזאת ביצ'ית ובנוסף לדוגמא ששמש קופחת עלי כתבה^^^
היה גם מקרה אחד שג'יסו צילמה בהופעה למעריצה סירטון בטלפון שלה וכשג'ני ראתה שזה אייפון היא ישר הורידה לג'יסו את היד והחזירה בחזרה.
הכי את רוזה, והכי פחות את ליסה
אני הכי אוהבת את גיסו
והכי פחות מתחברת לגני אין בדיוק סיבה מיוחדת אני לא חושבת שהיא ביצ או משהו כזה היא ממש חמודה אבל פשוט פחות אוהבת אותה משאר הממבריות
לא אוהבת אותן
אנונימית
נראה הרוב יותר אוהבים את רוזה וג'יסו ופחות את ליזה וג'ני.
אבל אני לא מכלילה יש עדיין כאלה שאוהבים.
הביאסית שלי זו גיסו, אני אוהבת אותה כזמרת, אבל יש לה חולשות וחסרונות כמישהי שעושה הופעות . לכן מהקטגוריית פרפורמנס אני מעדיפה את ליסה וגני,, לגני יש וייב "עשיר" וזה סוג של מנחם אותי?? וגם כשיש לה את התקופות היותר טובות היא עושה הרבה הייפ לקהל עם האנרגיה שלה. אני אוהבת ממש את איך שליסה רוקדת,, יש לה שליטה והיא ממש זורמת בריקודים בפריסטייל.
הכי פחות יצא לי להתחבר לרוזה בגלל הקול שהיא שרה איתו, טיפה כואב לי לשמוע אותו בהתחשבות שיש לה קול עמוק ונעים אבל עם מה שהיא מופיעה לא תודה.
אני לא אוהבת הכי פחות מישהי, לדעתי כולן מושלמות.