12 תשובות
זה ממש חמוד לדעתי
את יכולה לנסות אולי להתאפר, לא צריך מוגזם אבל אני חושבת שאיפור מוסיף המון, אפילו רק מסקרה ואייליינר(!), מסכימה גם עם להסתפר, שיער קצר יכול לגרום לך להראות בוגרת יותר
late blooming its ok
זאת גם הבעיה שלי, החיים זיבי כשאתה בן 17 אבל נראה בכיתה ט
אין בזה שום דבר רע אני יכול לזהות איתך אפילו
להתספר יכול לשנות את המראה לגמריי
שיער קצר נראה הרבה יותר בוגר רוב הפעמים
שיער קצר נראה הרבה יותר בוגר רוב הפעמים
את יכולה ללבוש בגדים יותר צמודים
לשים גם נעלי עקב ולא רק סניקרס
להתאפר יותר
לשים צמידים שרשראות טבעות
לשים גם נעלי עקב ולא רק סניקרס
להתאפר יותר
לשים צמידים שרשראות טבעות
אחות בואי לפרטי!! אספר לך משהו מזדהה איתך!!
ואי אני באותו בעיה שלך!
תמיד אומרים שאני נראת בכיתה ו ואני עכשיו מתחילה יב
תמיד אומרים שאני נראת בכיתה ו ואני עכשיו מתחילה יב
זה ממש טוב להראות קטנה
ניתוח
גם אני בת 14 תכף ונראית בת 10. לא צוחקת ואני גבוהה למזלי
באותו הנושא: