7 תשובות
תגידי את האמת
את האמת. אין טעם לשקר לו
תגידי את האמת, מאשר לשקר ותצאי מגעילה
לדעתי אל תגידי את האמת זה מצב רגיש וזה עלול להוריד לו את הביטחון.
אני הייתי אומרת משהו כמו שהבנתי שאני לא מרגישה מוכנה מספיק לקשר ואני צריכה עוד זמן או משהו בסגנון כי לדעתי לפעמים עדיף לשקר מאשר לפגוע ואולי זה לא הדבר הנכון לעשות אבל אני יודעת שלא הייתי מסוגלת להגיד את האמת במצב הזה.
אבל בהצלחה בכול מקרה
תגידי לו את האמת
כנראה ייפגע אבל אין יותר חשוב מהאמת