12 תשובות
קורה
הייתי יכול לבחור להיות עם מאקו או אסאמי
והייתי ממש חזק וכאלה
קטרה, הייתי מתחילה עם צוקו על הדרך
אחד מהאווטרים.
אם זה רק מישהו שמכירים אז אנג או רוקו (אפילו שאנג יותר מגניב אז אנג)
רק לא סוקה
קטרה
שואל השאלה:
אני הייתי בוחרת באמון
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אוהבת את קטרה
אנונימית
ספארקי ספארקי בום בום
האוואטר החדש
כי הא לי לדעת מה קורה איתו.
כל המידע של הפאנפיקים עליו ממש לא ברור
_./
קטרה