3 תשובות
תמשיכי כל הכבוד לך! את תראי בסופו של דבר שינוי
בדרך הכי טובה לשמור על משקל טוב זה לאכול בריא ומסודר ומזין ותוך כדי גם לשלב פעילויות ספורטביות.
אבל בשום אופן לא להרעיב את הגוף עי דיאטה כי ההיפך זה דווקא גורם לגוף לא להבין מה קורה ולהשמין
לדעתי את צריכה להעלות קצת כי בשביל פעילות ספוטיבית צריך שיהיה כוח ומספיק קלוריות
שואל השאלה:
אני אוכלת ממש מעט כאילו אני אוכלת ביום משהו כמו 800 קלוריות אם בכלל ומתאמנת
אנונימית