3 תשובות
שואל השאלה:
יקבלו אותי אפילו אם אין לי שום עבר או ידע ברפואה ואם אני לא רוצה לעסוק ברפואה בעתיד?
ובחילוץ והצלה אני יודעת שזה גם מבניינים שהתרסקו, שריפות וכל אלה. היה נחמד אם היה משהו רק עם זה
תודה על התשובות :)
יקבלו אותי אפילו אם אין לי שום עבר או ידע ברפואה ואם אני לא רוצה לעסוק ברפואה בעתיד?
ובחילוץ והצלה אני יודעת שזה גם מבניינים שהתרסקו, שריפות וכל אלה. היה נחמד אם היה משהו רק עם זה
תודה על התשובות :)
אנונימית
באיזורים שצריך חילוץ והצלה בדרך כלל יש מחבלים... זה חלק מהתפקיד
אם לא היו מחבלים לא היה צריך חילוץ והצלה :)
אם לא היו מחבלים לא היה צריך חילוץ והצלה :)
אנונימית
תוכלי ללכת לכיוון של רפואה אם את רוצה לעזור לאנשים כמו להיות פארמדיקית או חובשת
באותו הנושא: