4 תשובות
זה קרה וקורה לי המון
האמת שזה בעיקר מרגיש מביך וגורם לי לחשוב שיש לי משהו על הפנים או שאני נראית מוזר
אם זה אנשים שאני מכירה טוב אין לי בעיה
שואל השאלה:
עם אנשים קרובים זה קורה לי הרבה אבל עם מישהו שאני לא מכירה זה מוזר, כי להסתכל בעיינים של מישהו זה סוג של דבר אינטימי.
אנונימית
חח כן תמיד קורה לי מבינה אותך
חח קרה לי כמה פעמים