6 תשובות
תמכרי דברים
קופת חיסכון
אנונימי
בייביסיטר
דוגסיטר
למכור דברים
למכור דברים לא יעזור לך, פשוט תתחילי מעכשיו לאט לאט לחסוך כסף, כל שקל או אגורה שנותנים לך ישר תשימי בקופה של חיסכון ואל תבזבזי ואם תמשיכי ככה אני בטוחה שתצליחי.
כל פעם שאני מקבלת כסף אני מחלקת אותו לחצי חצי אחד להזמין אוכל ומה שבאלי וחצי שני לקופה שאני לא נןגעת בה
כמו שכבר נאמר פה.. לעשות לך קופת חיסכון וכל פעם שיש לך אפילו כסף קטן תשימי שם ולאט לאט תחסכי את יכולה לבקש מההורים שלך שתעשי מטלות בית בתשלום סימלי כמו לשטוף כלים/כביסה/לשטוף ריצפה וכאלה