9 תשובות
אוטומט
אוטומט יותר קל
אוטומט
אני עשיתי על ידני ב4 קטגוריות רישיון שונות
הדרך הפשוטה זו אוטומט.
אבל בידני אתה מקבל 2 באחד- כשיש לך רישיון ידני אתה יכול לנסוע גם על אוטומט וגם על ידני אתה רק מרוויח מזה
בקושי ויש כבר מכוניות על ידני... הייתי הולך על אוטומט
דרך אגב, רישיון על גיר ידני מקנה גם את האפשרות לנהוג בחו"ל
עם רישיון על אוטומט בלבד הדבר הזה לא אפשרי
ידני
/..
באוטומט אתה רק נוסע בנקודה הזאת לנקודה שניה בידני אתה מרגיש את הרכב וגם בחו"ל כמשכירים רכב הוא בדרך כלל ידני
/..