11 תשובות
כן זה נורמלי.
כן
אם שניכם בסדר עם זה אז למה לא :)
זה בסדר
בתכלס זה שנתיים וזה לא נוראי,
אבל בתור מישהי שהרגע הייתה ב-ח' זה נראה קצת בשלבים שונים בהתבגרות אז זה ממש תלוי.
אבל בתור מישהי שהרגע הייתה ב-ח' זה נראה קצת בשלבים שונים בהתבגרות אז זה ממש תלוי.
לא הייתי עושה את זה....
לא, ההבדל לא גדול אבל יחסית את צעירה והוא כבר מתחיל להתבגר
כן זה היה אצלי ככה
אממ כן
כן שנתיים
אין בעיה זה אחלה ממש
באותו הנושא: