13 תשובות
כן, לא סובלת תקטע הזה
אנונימית
לא תאמת שזה מחרמן רצח
נטרלי כזה
נטרלי
*_*
לא כולם שולחים חצי פנים בריפליי חחח
אנונימית
כן, כי רק ערסים עושים את זה ואני לא סובלת ערסים