6 תשובות
דוגיסיטר
שואל השאלה:
יש קורונה...
יש קורונה...
אנונימית
גם כשאני הייתי בת 12 חיפשתי עבודה ועבדתי בבייביסיטר אבל בגלל הקורונה זה לא אפשרי
אם את חכמה את יכולה ללמד ילדים קטנים בזום בתור מורה פרטית וללכת אולי לבית שלהם כדי שיביאו לך את הכסף
אם את חכמה את יכולה ללמד ילדים קטנים בזום בתור מורה פרטית וללכת אולי לבית שלהם כדי שיביאו לך את הכסף
דוגריסיטר
תמכרי את הבובות שלך במחיר מוזל
תמכרי דברים שאת לא צריכה
באותו הנושא: