6 תשובות
לא אולי הצלת
וממש לא הרסת שום דבר.
אל תקשיבי לשטויות של אנשים.
ברור שצבא זה חוויות , אבל זה גם סבל , ואם שחררו אותך מסיבה נפשית , כנראה שאת לא מתאימה לצבא , את נפשית לא היית מצליחה להסתדר שם
ואני מבינה אותך
את לא הרסת כלום.
אל תקשיבי לאנשים שאוהבים להתגרות ולהגיד "חבל."
ואני אשמח לדבר על זה אני צריך גם ייעוץ בנושא תאמת זה יוכל לעזור לי מאוד
גם אני צריכה :( ^
הצלת לעצמך את החיים חד משמעית, ללכת על דבר כזה קשוח ומערכת כזאת חזקה כמו הצבא שאת במצב נפשי לא פשוט היה יכול רק להרוס אותך אני גאה בך עך הצעד שעשית