12 תשובות
היא חכמה ממש במקרה?
אנונימי
גם אני ככה וזה פשוט הדרך שלי להתמודד עם דברים
אולי היא גם כמוני אבל תדברי איתה
אולי היא גם כמוני אבל תדברי איתה
אנונימית
יכול להיות שזה הדרך שלה להתמודד אם כאב ועצב
שואל השאלה:
לא כול כך היא לא ממש גאונה אבל היא מבינה ממש בדברים שמעניינים אותה אבל חוץ מזה לא כול כך
לא כול כך היא לא ממש גאונה אבל היא מבינה ממש בדברים שמעניינים אותה אבל חוץ מזה לא כול כך
אנונימית
אני מסכימה עם האנונימית מעליי. אני חושבת שהיא לא יודעת איך להתמודד עם דברים כאלה, וצוחקת. יש כאלה שצוחקים ממבוכה.
אם היא ממש חכמה ומתנהגת בסוג של רובוטיות יכול להיות שזה אוטיזם קל, זה בד''כ מתבטא בחוסר אמפתיה...
אנונימי
שואל השאלה:
אבל שתבינו היא אף פעם לא עצובה או מפחדת או משהו ממש רואים שזה מצחיק אותה
איך אני יסביר את זה...
היא למשל אמרה לחברה שלי שהיא בכתה "מה את בוכה זה סך הכול סבתא שלך "
אבל שתבינו היא אף פעם לא עצובה או מפחדת או משהו ממש רואים שזה מצחיק אותה
איך אני יסביר את זה...
היא למשל אמרה לחברה שלי שהיא בכתה "מה את בוכה זה סך הכול סבתא שלך "
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי
לא נירא לי היא אוטיסטית כי אחותה אוטיסטית אז נירא לי ההורים שלה היו שמים לב
אבל בכללי היא ממש פתוחה
אנונימי
לא נירא לי היא אוטיסטית כי אחותה אוטיסטית אז נירא לי ההורים שלה היו שמים לב
אבל בכללי היא ממש פתוחה
אנונימית
באמת נראה שיש לה סוג של אוטיזם. או שהיא באמת פסיכופטית, כלומר לא מסוגלת לחוש אמפתיה.
לאו דווקא. לא כל אחד שלא עצוב או לא מפחד הוא פסיכופת. אני יכולה לאמר שגם אני כזאת. ולגבי זה שהיא צוחקת מדברים כאלה זה קורה גם לי, לא בכל דבר, בכל זאת אני יודעת לשלוט בעצמי. אבל אם יש סרט, סדרה, שיר או משהו וקורה דבר מזעזע זה דווקא משעשע אותי ולא מעציב או משהו. בכל זאת, אם זה קורה בכל מצב, כמו שאמרו מעלי, יש סיכוי שזאת דרך ההתמודדות שלה.
אנונימית
יכול להיות שהיא סדיסטית כלומר שטוב לה שרע למישהו אחר
או שיש לה אוטיזם
או שהיא פשוט עברה כל כך הרבה כאב בחיים שהדרך שלה להיתמודד אם מצבים כואבים היא עם הומור ולא לקחת הכול ברצינות
או שהיא לא יודעת פשוט איך להיתמודד עם דברים ואיך להגיב לדברים אז היא פשוט צוחקת..
או שיש לה אוטיזם
או שהיא פשוט עברה כל כך הרבה כאב בחיים שהדרך שלה להיתמודד אם מצבים כואבים היא עם הומור ולא לקחת הכול ברצינות
או שהיא לא יודעת פשוט איך להיתמודד עם דברים ואיך להגיב לדברים אז היא פשוט צוחקת..
לגבי בוכה או עצובה - גם אני לא בוכה או עצובה בחברה.