5 תשובות
תנסה למצוא מישהי אחרת
למצוא אהבה חדשה, להבין שזה פשוט כנראה לא זה.
ולהתפלל!!
אני היתי על מישהו 4 שנים בערך, בסוף היתה לן חברה ופשוט הפנמתי שזה לא זה! ולעבור! בכל הכוח!
למצוא מישהו שיעניק לך אהבה דו צדדית :)
כל אלה שאומרים למצוא אהבה חדשה זה ממש לא קל,

אהבה נכזבת זה ממש כואב. במיוחד אם הרגשות שלך אמיתיים ואתה אוהב מישהו. זה הורג אותך כל יום להבין שהיא/הוא עדיין לא אוהבים אותך. אבל העניין עם האהבה הוא, שהיא תמיד ללא תנאי. אתה אוהב מישהו כי אתה רוצה, לא כי אתה יכול להכריח מישהו לאהוב אותך בחזרה. זה עניין של אהבה. פשוט תהיי נאמנה לרגשות שלך ותנסי להתרחק ממנו בכדי להימנע מהכאב.

מרגישים את האהבה הזו וגם מרגישים את הכאב הזה. זה נורמלי לחלוטין, תתרחקי ותנסי לשכוח מכיוון שאת רוצה להיות מאושרת ושהוא יהיה מאושר, אם את באמת אוהבת אותו. אל תזייפי את הרגשות שלך. תבכי אם את מרגישה כאב, תכעסי אם את כועסת, תרגישי את כל הרגשות האלה באופן מלא. הזמן עשוי להפחית את הכאב עד שתתגברי עליו לגמרי, אבל תצטרכי להתחיל ללמוד לחיות עם זה.
שואל השאלה:
שנה שלמה לא דיברנו ואתמול היינו ביחד וכמעט התנשקנו וזה החזיר לי תרגשות ממש
אנונימית