5 תשובות
כן, השפיעו עלי לרעה
כן
חלק היו פשוט מניפולטיבים ועשו לי רגע
עם חלק היה קטע מיני וזה עשה לי רע
כן. לא התייחסו אלי יפה, והשפעה שלהם לא היתה חיובית בשבילי
לא כל כך אבל אני בטוחה שזה רק בגלל שהתמזל מזלי, תתרחקי מהם את ראויה ליותר טוב
כן
חרמנים עלי ורוצים ממני רק דבר אחד.
שליליים מדי/מעופפים מדי בבועה שלהם ומשפיעים עלי לרעה.
אנונימית