6 תשובות
זה כנראה כי עדיין לא עדכנו לך את הציונים.
בכל מקרה עדיף לך אולי לפנות אליהם בפייסבוק, ככה הם יענו לך יותר מהר בלי בעיה.
שואל השאלה:
אני איתם על הקו במוקד ואני כבר 20 דקות מחכה אבל אני מספר 4 בתור
אנונימית
אה הבנתי, טוב לפעם הבאה תדעי שעדיף לתקשר איתם בפייסבוק.
שואל השאלה:
טוב אז מסתבר שהייתי על המוקד הלא נכון :/
עכשיו אני במוקד הנכון לדעתי
אנונימית
אוי מה איזה מבאס.. מיטב כאלה מעצבנים. בהצלחה לך איתם
שונאת אותם וואי הם גוף מזעזע!!!