9 תשובות
תאיימי שתתקשרי למשטרה.
יכול להיות שמישהו מותח אתכם?
הוא פשוט סתם כתב מספר וקיבל אותך גם לי זה קרה.. יותר מפעם אחת
היום כל אחד יכול למצוא מספר פשוט תזהרו ותחסמו מזל שיש את אפליקציית me ❤
ראשית- ספרי להוריך.
שנית- חסמי אותו, ותתלונני למשטרה אם את חושבת שזה המצב.(כמובן להתלונן רק אחרי שספרת להוריך.)
שנית- חסמי אותו, ותתלונני למשטרה אם את חושבת שזה המצב.(כמובן להתלונן רק אחרי שספרת להוריך.)
שואל השאלה:
חסמתי, אני לא חושבת שיש צורך להתקשר למשטרה..
זה עדיין קריפי, לא?
חסמתי, אני לא חושבת שיש צורך להתקשר למשטרה..
זה עדיין קריפי, לא?
אנונימית
אם זה ממשיך תתקשרי. זה העבודה שלהם אחרי הכל
אם את מרגישה שאין צורך ופשוט לחסום אז סבבה אבל אם זה ממש מפריע לכם ומרגיש סוג של אי נוחות תתלוננו
סיפרת להורים שלך? לדעתי כדאי לך להתייעץ איתם
באותו הנושא: