6 תשובות
לפעמים
לא ממש, זה דיי שטויות...
אכפת לי משלי
מורידים לי על ציניות, או שהם פשוט לא מבינים בנושא אז הם חושבים שזה ספאם...
צריך להיות לך אכפת מהנקודות שלך עצמך כי זה ימנע ממך לערוך שאלות ובסוף להיחסם.