23 תשובות
נשיקה בחצות זה מושלם בכיתי מלא ואני לא אחת שבוכה
שואל השאלה:
^^
ראיתי נשיקה בחצות ואפטר פי מיליון יותר יפה
אנונימית
לא בכיתי מאפטר אבל זה גם סרט טוב והוא פחות עצוב פשוט
ללכת בדרכך
הנס בתא מספר שבע
תנסי כל המקומות המוארים בנטפליקס
אנונימית
נראה לי זה ברור מאליו אבל הטיטאניק
אשמת הכוכבים
פלא
האצ'יקו- זה הסרט הכי מומלץ והכי מרגש שקיים, זה ליטרלי סרט שלא משנה כמה פעמים אני אראה אותו אני אפתח בריכה שלמה מכל הדמעות.
ללכת בדרכך
spirited away
רומיאו ויוליה אבל הגרסה של 1960 ומשהו
love, simon
17 again
הנער בכותונת הפסיק זה סרט על השואה. ואם את רוצה משהו לבכות ממנו. זה הסרט.
the lucky one
hairspray
the greatest showman
if i stay
the 5th wave
במרחק חמש רגל
כל המקומות המוארים
אנונימית
טיטאניק אמאלה.
סרטים תיעודיים על השואה
שמעתי שכל המקומות המוארים זה סרט טוב(שגם תבכי ממנו)
נס בתא במספר 7.
סרט אחד העצובים את לא תפסיקי לבכות
קרא לי בשמך
לא עצוב אבל אני מכירה הרבה שבכו ממנו
האציקו אין לזה מתחרים זה עצוב ממש
טיטאניק
נס בתא מספר שבע
זה הסרט הכי עצוב שיש לא ישארו לך דמעות מרוב שתבכי
אנונימית
אשמת הכוכבים
נס בתא מספר 7
ללכת בדרכך (סרט אחד הטובים)
פלא
סארו הדרך הביתה
פלא
חדר
נס בתא מספר שבע
אשמת הכוכבים
טיטאניק
אלה הסרטים שבכיתי מהם
my girl
מת עלפורסט גאמפ סרט טובב אבל לבכות זה הבריחה הגדולה המקורי סרט של כמעט 3 שעות
possessor
אנונימית