7 תשובות
תלוי עד כמה הסיטואציה מורכבת
שואל השאלה:
אני פשוט שונאת את המשפחה שלי , אין לי חברים בכל מקרה ואני עוברת לבית ספר חדש .. אני מעדיפה פשוט להיות ברחוב ולא ללכת לשום בית ספר ולהיות בלי המשפחה ה**** שלי ..
תקשיבי לכי לפנימיה דברי עם ההורים שלך ספרי להם שראית איזה פנימיה באיזור חפשי באינטרנט ודברו על זה
שואל השאלה:
סבבה, תודה
לחכות שתהיה מסודר עם כסף ואז לעזוב
לחכות 4 שנים אבל למה שתעזבי את הבית? עם את רוצה את תמיד יכולה לדבר איתי
אגב את פשוט יכולה לעבור לפנימייה עם יש לך בעיות בבית זה פשוט יקל עלייך מאוד
תחכה עדיף לך לא תסתדר בחוץ במיוחד לא בתקופה כזאת לא כדאי
אנונימית