5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מדבר על דעתכם כי כולם פה סאחים וכל זה שלא תומכים בכלל
רשמתי אתזה בתשובות כדי לראות את כמות המינוסים חחח
אני לא מדבר על דעתכם כי כולם פה סאחים וכל זה שלא תומכים בכלל
רשמתי אתזה בתשובות כדי לראות את כמות המינוסים חחח
נו ברור שרוב העולם נגד הפלה וזה לא קשור לסאחיות בכלל, הפלה בתכלס זה להרוג תינוק ולמה שרוב האנשים ירצו להרוג תינוק? / יתמכו בזה
*לא מדבר על מקרים מוצדקים כמו אונס
*לא מדבר על מקרים מוצדקים כמו אונס
אנונימי
אין שום סטטיסטיקה כזו, אני מאמין שהרוב נגד.
זה ממש תלוי במצב אי אפשר לשפוט וזה גם לא נקרא רצח כי הפלה מתרחשת שהעובר עוד לא מתפתח ויש ילדות קטנות שנכנסות להריון בטעות אי אפשר לצפות מהן להיות אמהות
נראלי תומכים