6 תשובות
שואל השאלה:
היה צוי איחוד?
היה צוי איחוד?
אנונימי
את הצו ראשון שלי עשיתי לפני הקורונה בינואר לפני כל הבלאגן מזלי חח.
אבל באתי חודש שעבר פעם אחת רק כדי לסכם שמה פרופיל שלי והכל מתנהל כרגיל אחי עם מסכות ושמירת הגיינה.
צווי איחוד אין סיכוי שיש, זה התקהלות, לדעתי ממש לא הגיוני שיש ואם כן אשמח שמישהו יתקן אותי, עדיין נשמע לא הגיוני בעליל שיש.
אבל באתי חודש שעבר פעם אחת רק כדי לסכם שמה פרופיל שלי והכל מתנהל כרגיל אחי עם מסכות ושמירת הגיינה.
צווי איחוד אין סיכוי שיש, זה התקהלות, לדעתי ממש לא הגיוני שיש ואם כן אשמח שמישהו יתקן אותי, עדיין נשמע לא הגיוני בעליל שיש.
שואל השאלה:
עוד שאלהה, מתי קיבלת את הזימון עצמו?
עוד שאלהה, מתי קיבלת את הזימון עצמו?
אנונימי
מתי קיבלתי? קיבלתי את הזימון בחופש שעבר שבין כיתה י' לי"א, בסוף אוגוסט או ספטמבר לדעתי, נראה לי תחילת ספטמבר כזה.
מקבלים 4 חודשים לפני שאתה מתייצב וכעבור 4 חודשים אתה מתייצב בלשכה שם.
אני שמח שאני סיימתי כרגע עם המקום הזה עד הגיוס עצמו חחח (;
panic ^ את האמת שאצלי לא היה עמוס באותו יום שבאתי לסכם פרופיל וכולם די שמרו מרחק, זה תלוי בלשכות גם, החיילים שם אמרו לכל המלשבים לשמור מרחק עברו והקפידו, ככה לפחות ראיתי.
מקבלים 4 חודשים לפני שאתה מתייצב וכעבור 4 חודשים אתה מתייצב בלשכה שם.
אני שמח שאני סיימתי כרגע עם המקום הזה עד הגיוס עצמו חחח (;
panic ^ את האמת שאצלי לא היה עמוס באותו יום שבאתי לסכם פרופיל וכולם די שמרו מרחק, זה תלוי בלשכות גם, החיילים שם אמרו לכל המלשבים לשמור מרחק עברו והקפידו, ככה לפחות ראיתי.
שואל השאלה:
תודה רבה, נןלדתי במרץ, אני עולה ליא, מתי בדיוק אני אמור לקבל זימון?
תודה רבה, נןלדתי במרץ, אני עולה ליא, מתי בדיוק אני אמור לקבל זימון?
אנונימי
את האמת שיצא לי הרבה השבוע לענות לשנתון 2004 מספר פעמים בנושא של הצו ראשון שיהיה לכם בקרוב.
אז אני מאי 2003 וקיבלתי בספטמבר אני לא יודע מתי אבל תהיה בטוח שהגדולים בשנתון שלך מקבלים ראשונים ואז באמצע ואז הקטנים ממש בסוף, ככה זה עובד לדעתי. מתי? זה תלוי בצבא, בינתיים אל תחכה יותר מידי ותתקע על זה, אלו הולכים עוד לשגע אותך אתה עוד תראה ובכללי החוויה להיות שמה יום שלם סיוט חח.
בקיצור אחי, תמתין הצבא לא שוכח אדם אחד חחח תקבל מתישהו השנה תלוי בצהל כמובן בערך בגיל 16.5 כזה.
אז אני מאי 2003 וקיבלתי בספטמבר אני לא יודע מתי אבל תהיה בטוח שהגדולים בשנתון שלך מקבלים ראשונים ואז באמצע ואז הקטנים ממש בסוף, ככה זה עובד לדעתי. מתי? זה תלוי בצבא, בינתיים אל תחכה יותר מידי ותתקע על זה, אלו הולכים עוד לשגע אותך אתה עוד תראה ובכללי החוויה להיות שמה יום שלם סיוט חח.
בקיצור אחי, תמתין הצבא לא שוכח אדם אחד חחח תקבל מתישהו השנה תלוי בצהל כמובן בערך בגיל 16.5 כזה.
באותו הנושא: