7 תשובות
שהם פשוט מקסימים
סתם מה אפשר לחשוב עליהם שהם חארות
סתם מה אפשר לחשוב עליהם שהם חארות
איכס גועל נפש לפי דעתי הם בכלל לא בני אדם
שהם דוחים
שהם דוחים ושלא הייתה לי בעיה להשתתף בסליקה של אותם אנשים באבנים :)
שואל השאלה:
חחח אוקיי^
חחח אוקיי^
לוקח זמן עד שנצלנות או מניפולציה ממש ממש טובה מתגלים. אם הוא מצליח לתמרן את זה טוב אז הוא מאוד מוכשר אבל יש לו מקום בגיהינום, אבל אם זה ברור אז הוא סתם מפגר עם מקום בגיהינום
שבסופו של דבר
כולנו כאלה
זאת האנושות חברים
ואם אתם אומרים שאף פעם לא ניצלתם מישהו
אתם שקרים
ורק לעצמכם
כולנו כאלה
זאת האנושות חברים
ואם אתם אומרים שאף פעם לא ניצלתם מישהו
אתם שקרים
ורק לעצמכם
באותו הנושא: