4 תשובות
ממש לא.
יש כאלה בשני המינים...
בשניהם זה נפוץ
אבל כניראה שהם לא היו צריכים להיות שלך...
אז לכי תחזרי לעולם ותטרפי אותו בחזרה;)
אם את רוצה לדבר להתייעץ אני פה...בכיף
גם אליי..
זה לא ואמר שום דבר
יכול להיות שפשוט לא היה לך מזל ולא פגשת את הבחורים הנכונים
באותה מידה אם אם מרגישה שאת עושה משהו שיכול לעצבן אחרים אז לשנות ואם יש משהו שמציג לך בבן הזוג אז להיות פתוחה ולדבר על זה
כן ככה גם אני מרגיש אני לא יכול למצוא מישהי טובה נחמדה ישירה ואוהבת נופל רק על סנוביות שלא רוצות אותי בכלל כי חשבתי שהן נחמדות רוצה מישהי אמיתית ולא כזאת עם פוזות